SAMEN OP VAKANTIE MET HET HELE GEZIN

Is er iemand in het gezin ernstig of terminaal ziek? Juist dan is een gezamenlijke vakantie belangrijk. Een week wwaarin de ziekte niet op de voorgrond staat, maar tijd en aandacht voor elkaar.

De gezinsweken van Happy Holiday staat in het teken van een recreatief thema en duurt van maandag tot en met zaterdag. Gedurende de week is er een activiteitenprogramma waaraan iedereen die wil kan deelnemen.

Aanwezige zorg

Tijdens de week is er 24 uur per dag zorg aanwezig. Aan elk gezin worden vrijwilligers gekoppeld die met de verzorging kunnen helpen en bij wie je terecht kan met vragen. Vrijwilligers helpen met de zorg, met het helpen als de kinderen naar bed gaan en als extra begeleiding tijdens de activiteiten en excursies.

Activiteiten

Tijdens de week wordt er door een enthousiast recreatieteam een leuk programma gepresenteerd voor jong en oud. Ouders en kinderen kunnen deelnemen aan het weekprogramma. Daarnaast is er gelegenheid om er zelf op uit te trekken. De bosrijke omgeving heeft mooie wandelroutes en fietstochten.

De maaltijden/diëten

Er zijn elke dag drie maaltijden. Het ontbijt en de lunch worden in buffetvorm aangeboden en de avondmaaltijden zijn gezamenlijk. Op de dag van aankomst wordt er met je doorgenomen of er diëten of voedingsewoontes zijn. Alles kan in overleg worden geregeld.

Vakantie locatie

Hotel Ijsselvliedt biedt al ruim 50 jaar bijzondere vakanties aan. Het ligt in het noordelijke deel van de Veluwe, één van de mooiste plekken in Nederland. Hotel IJsselvliedt biedt een vakantie, waarin zorg voor elkaar, gezelligheid en genieten centraal staan.

Meer informatie? Kijk op www.stichtinghappyholiday.nl/